Používáme soubory cookie, aby nám pomohly vylepšit naše webové stránky.

Prohlížením našich stránek s jejich používáním souhlasíte. Další informace

Mondial Assistance

Hledat

How can we help?*

Jak můžeme pomoci?

Nalézáte se zde: Hlavní stránka > Média > Novinky > Lékař na telefonu: hit pojišťoven i pacientů

Lékař na telefonu: hit pojišťoven i pacientů

Informace o lécích a jejich nežádoucích účincích, podrobné vysvětlení diagnóz a lékařských výsledků anebo typy očkování. Na většinu z těchto témat nezbývá v ordinaci lékaře čas. Zeptat se na ně a nechat si poradit ale mohou klienti zdravotní pojišťovny od jiného lékaře - Lékaře na telefonu. Jde o novou konzultační službu, kterou na začátku roku představila Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) ve spolupráci s Mondial Assistance.


Češi: rekordmani v ordinacích

Podle nedávno zveřejněného žebříčku Deníku jsou Češi rekordmany v počtu návštěv lékaře za rok. Zatímco ve Švédsku průměrně vyrazí pacient k lékaři 3krát za rok, Češi se v ordinaci objeví průměrně dvanáctkrát.* Jakub Fiala, vedoucí Medické asistence Mondial Assistance,věří, že služba Lékař na telefonu může pomoci toto číslo snížit. „Mluvím o případech, kdy se pacient vydá do ordinace, aby se zeptal na obecné věci- vedlejší účinky léčiv, jejich dávkování nebo potřebuje vysvětlit laboratorní výsledky. Akutní problémy a zdraví ohrožující stavy ale řešit na dálku nelze,“ upřesňuje Fiala oblasti, se kterými je možné Lékaře na telefonu oslovit.

 

 

Před spuštěním služby Lékař na telefonu oslovila Mondial Assistance výzkumné agentury a nechala na vzorku n=771 českých a slovenských respondentů prověřit atraktivitu asistenčních služeb. Finální výsledky potvrdily rostoucí zájem o medickou asistenci i poptávku po komunikaci s lékařem za využití moderních způsobů komunikace.

 

 

 

Aktualizovat stránku: 12/20/2018

 

Nahoru