Používáme soubory cookie, aby nám pomohly vylepšit naše webové stránky.
Prohlížením našich stránek s jejich používáním souhlasíte. Další informace
How can we help?*
Jak můžeme pomoci?
Nalézáte se zde: Hlavní stránka > Pro obchodní partnery > Odhlášení zásahu
Prosíme o odhlašování pouze takových případů, kde došlo k navýšení nákladů oproti původní garanci
Odhlásit případ můžete také emailem, zasláním na adresu: odhlaseni.TA@mondial-assistance.cz. V e-mailové komunikaci zachovejte prosím rozsah údajů uvedený na této stránce.
Řešení NCP zásahů:
1) Prosíme o zajištění předávacího protokolu nebo protokolu o zajištění vozidla, který je PČR povinna vydat na vaši žádost. Na tento požadavek budete vždy upozorněni automatickou SMS zprávou, která vám přijde po objednání zásahu
2) Při odhlášení případů přes tuto webovou stránku Vás žádáme o vyplnění kompletní adresy místa složení vozidla do kolonky Další informace
3) V případech, kdy vozidlo bude odtaženo na vaše parkoviště a nedojde k převzetí vozidla majitelem do 30 dnů od zásahu, vás žádáme, abyste nás o této skutečnosti neprodleně informovali. Poté můžeme podstoupit další právní kroky k dořešení takové situace. V případě, že tak neučiníte, nemusí dojít k uhrazení celé pohledávky.
© Copyright Mondial Assistance 2019